Шість корисних «НЕ» для покупки товарів у супермаркетах

Одну з ключових позицій у витратах сімейного бюджету займають видатки на придбання продуктів харчування, які більшість жителів нашої країни закуповують в супермаркетах або великих продовольчих магазинах. Тому грамотне управління домашніми фінансами має обов’язково включати в себе розумну оптимізацію витрат на придбання продуктів.

images

Багато людей звикли закуповувати продукти в супермаркеті відразу на тиждень, скажімо, на вихідних, тому в ці дні виручка продовольчих магазинів істотно зростає. І за невеликими прилавками, і у величезних торгових залах розгортається неабияка війна за гроші покупців. Всілякі маркетингові прийоми, використовувані магазинами, завжди, без винятків, спрямовані на те, щоб спонукати клієнта залишити тут якомога більше грошей, купивши навіть ті товари, які йому, в принципі, не потрібні. І чим більший і солідніший магазин, тим, як правило, більше таких прийомів там використовується.

Отже, розглянемо кілька важливих правил, дотримання яких допоможе вам встояти проти маркетингових вивертів і витратити особисті фінанси в магазині без надлишків.

Правило 1. НЕ йдіть в магазин, не склавши попередньо список необхідних покупок.

Перебуваючи в магазині, суворо дотримуйтесь складеного списку. По-перше, розраховувати на пам’ять не варто – вона завжди може вас підвести, і ви забудете придбати щось дійсно необхідне, а купите, навпаки, те, що у вас вже і так є. А по-друге, присутність такого списку вбереже вас від спокуси зробити зайві покупки з категорії «коли-небудь стане в нагоді».

Правило 2. НЕ ходіть в продовольчі магазини на порожній шлунок.

Згідно з дослідженнями західних експертів, голодна людина має схильність до покупки продуктів в більшій кількості, ніж їй необхідно. Крім цього, стан голоду призводить до загострення почуттів, а однією з нових маркетингових «фішок» є спонукання потенційного покупця до спустошення гаманця за допомогою впливу на нього через звуки і запахи. Ковбасні аромати, запах свіжоспеченого хліба або кавових зерен, що витає в торговому залі, згідно з дослідженнями, збільшує обсяг продажів відповідних виробів на 10-20%.

Правило 3. НЕ купуйте товари, розміщені в касовій зоні.

Головне призначення цих товарів – збільшення загальної суми в чеку. У переважній більшості випадків ви зможете знайти аналогічні товари за нижчими цінами якщо навіть не в торговому залі цього ж супермаркету, то напевно – в сусідньому магазині.

Правило 4. НЕ лінуйтеся підніматися навшпиньки або ж нахилятися нижче, оглядаючи полиці з товарами.

Справа в тому, що на полицях, що знаходяться на рівні людського погляду, мерчендайзери завжди викладають або товар, що потребує термінового збуту (наприклад, з простроченим терміном придатності), або ж найбільш дорогий товар з аналогічної групи. Для покупця і той, і інший варіант невигідний.

Правило 5. НЕ соромтеся поцікавитися наявністю в найближчій перспективі знижок або акцій, що стосуються вподобаного і дійсно необхідного вам товару.

Наприклад, в деяких супермаркетах можна отримати дисконтну карту, причому, навіть до моменту здійснення покупок. Крім того, можуть проводитися всілякі акції вихідного дня та розпродажі. Знижки можна отримати за пред’явленням соціальних карт або студентських квитків, при оплаті товару картою певного банку, або навіть просто будучи в цей день іменинником. На цінниках така інформація часто відсутня.

Правило 6. Нарешті, НЕ забувайте ретельно перевірити чек на відповідність цін в чеку цінників і зажадати здачу в потрібному обсязі. Як кажуть, копійка гривню береже!

Удачі вам і хороших покупок!



Tags: , , , ,

Category: Інше

Коментарі (0)

Залишити коментар