Найпопулярніші емоції користувачів соц. мереж

Група вчених з Університету Бейхан проаналізувала настрій користувачів на китайському сервісі Weibo (китайський аналог Твіттера). У ході експерименту було встановлено, що гнів поширюється в соціальних мережах швидше, ніж радість.

44

Вчені робили акцент на одній важливій ​​деталі: користувачі у віртуальному просторі зі схожими поглядами і інтересами, як правило, притягуються один до одного. Виходячи з цього, Руї Фан і його команда задалися питанням, наскільки ця особливість впливає на появу «стадного почуття» при обговоренні тем, відмічених тими чи іншими емоціями.

За півроку роботи було проаналізовано близько 70 мільйонів повідомлень від 200 тисяч користувачів. Всі дані були опрацьовані та враховані. Завдання вчених була виявити в цих записах радість, сум, гнів або огиду.

Команда Руї Фана по закінченні експерименту прийшла до наступного висновку: смуток і відраза поширюються в соціальних мережах досить-повільно; лідером за швидкістю поширення і глибині виявився гнів; на другому ж місці розмістилася інша емоція – радість.

Аркадій Єлісєєв



Tags: , , , ,

Category: Інше, Стосунки та Емоції

Коментарі (0)

Залишити коментар