Чому двієчники керують відмінниками

«Слухняним і передбачуваним потрібно бути тільки на виконавських позиціях.»
Радислав Гандапас

завантаження

І знову ще один удар по нашій стандартній системі освіти. Навіть, скоріше, не системі, а підходу більшості вчителів. Їм набагато зручніше працювати з тими, хто беззаперечно слухається, виконує всі правила і старанно зубрить уроки.  Учні з іншою точкою зору і ті, які сумніваються, не приймаються. У підсумку слухняні телята з золотими медалями та червоними дипломами виходять у життя абсолютно непідготовленими до того, щоб самостійно приймати рішення. Вони звикли діяти за правилами. А там, де народжується щось нове, правила ще не писані і в підручниках їх не знайти. Їх ще належить написати.

Звичайно, це абсолютно не означає, що всі двієчники стають успішними підприємцями, а відмінники – сірою масою, і що всі вчителі поголовно не дозволяють своїм учням вільно мислити і міркувати. Але якщо ваша дитина не вміє самостійно розвивати думку, боїться висловлювати свою точку зору і рідко сумнівається в тому, що кажуть учителі, варто серйозно переглянути свій підхід до її навчання і, може бути, навіть змінити школу.

В кінці-кінців, колись теорія статичності Всесвіту вважалася єдино вірною, а нахабний і самовпевнений студент лише викликав роздратування і гнів професорів ;).

Зі свого досвіду хочу сказати, що в нашому класі все вийшло зовсім не так, як передбачали наші вчителі. Є й двієчники, які скотилися нижче нікуди, і успішні відмінники. Але нашому класу дуже пощастило – наша класна керівниця, вчителька історії та права, ніколи не змушувала нас зубрити дати і розповідати про події чітко по книзі. Вона завжди вчила нас докопуватися до причин і розуміти, що за ними піде.

Альтернативна думка і кмітливість завжди віталося, а дурість і блазнювання завжди каралися. Але, на жаль, таких вчителів не так вже й багато.

А що вийшло зі свого класу?



Tags: , , , ,

Category: Інше

Коментарі (0)

Залишити коментар