5 ефективних способів працювати продуктивніше, а не більше

Якщо ви належите до славного племені трудоголіків , які допізна засиджуються на роботі чи вдома перед монітором , які працюють у вихідні і свята, то ця стаття для вас. У ній ви дізнаєтеся п’ять ефективних способів , які дозволять вам витрачати часу менше , а встигати набагато більше. При цьому , вони прості і легко здійснимі , тому доступні кожному, незалежно від роду діяльності.

how-more-productive-work-m

1 . Передивіться роботу зі списками справ

Одним з нелогічних , але дуже дієвих методів , які допомагають впоратися з плинністю , є обмеження кількості завдань , що додаються вами в список. Замість того, щоб намагатися розпланувати кожен свій крок , створюючи немислимі багаторівневі списки , просто внесіть три головних справи для кожного дня . Всього три , але такі , які для вас дійсно важливі і які ви точно виконаєте.

Якщо у вас залишився час після виконання першочергових завдань , то його можна витратити на менш пріоритетні . Вони залишаться на кінець дня і можуть бути виконані вже без великого напруження і навіть з почуттям полегшення від того , що основна робота вже зроблена.

Друга порада щодо списків полягає в тому , що їх краще складати напередодні ввечері. Ми все одно перед сном часто думаємо про завтрашній день і про те , що нам належить зробити. Так чому б відразу не записати свої плани на папір або електронний носій ? Зробивши це , ви зможете завтра відразу приступити до роботи , а не витрачати дорогоцінні ранкові години на те , щоб зрозуміти з чого краще почати.

Ще одна порада – фокусуйтеся тільки на одному дні . Ні, ніхто не сперечається про необхідність довгострокового планування . Але захаращення списку безліччю завдань змушує нас хвилюватися і хапатися за все підряд. Тому виділіть окремо список Сьогодні і зосередьтеся тільки на ньому. Розумно буде мати один глобальний список для всіх своїх справ , з якого щовечора пересувати три найважливіших для виконання завтра .

2 . Вимірюйте свої результати , а не час

В цілому , люди звикли вимірювати кількість своєї роботи саме витраченими на неї годинами. Це призводить до того , що виникає стійкий зв’язок – «я сьогодні дуже довго працював , значить , я багато зробив ». Насправді це не так , і для того, щоб переконатися в цьому , треба почати враховувати реальні результати , а не час.

Наприклад , при роботі з поштою ви виділяєте на це одну годину часу. Але це зовсім не означає , що ви зробите за цей час щось путнє , ви просто витратите час в поштовому клієнті . Куди краще ставити завдання трохи по -іншому: «зараз я перегляну 100 непрочитаних листів» або «тепер я відповім 10 клієнтам» . Відчуваєте різницю? Ви виконуєте конкретні справи , а не просто проводите час на роботі .

3 . Виробіть звички для початку роботи

Початок робочого дня – це найцінніше і , в той же час , найнебезпечніший час . Небезпечне тому , що , здається , цілий день ще попереду , немає ніякого поспіху , і ви все встигнете зробити . Так чому б спершу не випити каву, не заглянути в Facebook , не погомоніти з колегами? Не встигли озирнутися , а вже опівдні і найпродуктивніші години витрачені даремно.

Рішенням цієї проблеми може стати вироблення спеціальних звичок , які допоможуть вам швидко налаштуватися на робочий лад . Свого роду ранковий ритуал , який дасть сигнал вашому тілу і мозку про необхідність братися за роботу. Це може бути що завгодно , будь-яка зрозуміла і зручна вам ознака . Наприклад , якщо ви випиваєте чашку кави вранці , то відразу після її закінчення відкладаєте всі сторонні заняття і приступаєте до завдань . Це той тригер , та точка відліку , яка включає ваш робочий режим.

4 . Шукайте , де ви втрачаєте час

Найдієвіший і найдивовижніший спосіб , який допоможе вам стати продуктивніше , це відстеження свого робочого часу. Ніяких складних інструментів для цього не потрібно. Досить просто покласти поруч з собою будь-який таймер і запускати його кожного разу , коли ви беретеся за виконання завдання. Відійшли покурити , вирішили зателефонувати , завернули на сторонній сайт – поставили таймер на паузу. Повернулися до роботи – включили .

Запевняю вас , подивившись в кінці дня на показання часу, ви очманієте. А після цього захочете докладніше дізнатися , куди ж насправді витікає ваш дорогоцінний робочий час . Проаналізувавши ці дані , можна вже вживати заходів до виправлення ситуації. Пам’ятайте , що більше встигає не той , хто швидше працює , а той , хто не витрачає час на дурниці .

5 . Заведіть звички , які допоможуть вам закінчити роботу

Іноді закінчити роботу буває не легше , ніж почати. Так , толку в такій працьовитості ніякого , так, ви втомилися і можете затупити , але так важко відірватися і залишити все до завтрашнього ранку ! А на наступний ранок відчуваєте себе розбитим і вичавленим , куди вже тут продуктивно трудитися …

Хорошу пораду дав в цьому відношенні Хемінгуей . Він каже , що « закінчувати роботу слід у той час , поки вона у вас добре рухається , і ви точно знаєте її продовження. Зупинка в середині проекту може бути дуже корисна: ви знаєте , що ви зробили , ви точно знаєте , що ви будете робити далі , і ви будете раді почати знову. Якщо ж ви дійшли до тупика і зупинилися , то наступного дня вам доведеться шукати з нього вихід .

Установіть точний час закінчення робочого дня . Зрозуміло , це стосується в основному віддалених працівників і фрілансерів , які частенько засиджуються до глибокої ночі. Для них буде корисним виробити звичку закривати ноутбук в один і той же час , що б не трапилося. Ще одним стимулом до дотримання робочого розпорядку буде , якщо ви заплануєте на кінець дня якусь важливу і бажано приємну справу, яку не можна пропустити .

Як бачите , секрет продуктивної праці полягає зовсім не в тому , щоб пересидіти всіх на роботі або не вставати з-за монітора вдома. Від вас знадобиться лише трохи організованості , самодисципліни і дотримання порад з цієї статті , щоб зробити ваш робочий день коротшим , а список виконаних завдань – довшим.



Tags: , , , ,

Category: Психологія, Інше

Коментарі (0)

Залишити коментар